Segmen Baru : Promosi Blog

Apa khabar semua? harap anda semua sihat.. kali ni saya nak buat satu segmen yang mungkin pernah blogger lain buat tapi saya ubah suai kan..


Kali ni saya nak buat "segmen promosi blog"..  macam mana? menarik tak? tapi macam mana tu? senang saja, dalam segmen ni nanti saya akan buat beberapa kategori blog yang akan anda semua promosi kan.


Contohnya kategori blog lawak, anda akan buat satu entri yang akan senaraikan blog lawak yang anda suka baca. tapi blog sendiri tak boleh la ye..


Ini adalah untuk membantu kawan-kawan kita yang lain tentang blog yang kita suka baca tu. bak kata blogger sharing is caring, heheh..


Jadi kalau anda semua berminat dengan segmen ini, sila nyatakan pendapat anda di ruangan komen.. 



10 comments:

Adi Zhaf said...

taruk kategori blog macho sekali ek =P

:: Average ::

Unknown said...

BERMINAT!!

Azman Roslan said...

@Adi Zhaf blog macho?? macam mana tu, heheh..

Ceiler Mun said...

maknanya kita promote blog kawan la ea??boleh2..terbaik :)

Admiral Hafiz said...

haha
setuju2
nk kategori blog macho

Entry Terkini: Aksi Panas Blogger Mendapat Bantahan di Facebook!

Syafiq Rosli said...

hehe..stuju2..blog macho bagi admiral legacy je..:)

Munirah Izzan said...

setuju ngan segmen ni...200% sokong...

nuyui a.k.a miss YUI said...

stuju2... leh ar promote2 mereka plak..

blog sndiri xterpromote..hehehe..

cpt2 wat segmen yer!!!

Amirah Hawa :) said...

wah. nak join. :)

OnE_nIeZuKa said...

Like!!!!
terbaik~~