Siapa Nak Jadi Partner BPM 2012??

Apa khabar semua?? rasanya sudah lama blog ni terabai. rasa sayang juga sebab blog ni sedikit sebanyak telah membantu anda semua dalam dunia blog di Malaysia kan..


Maaflah bukan nya saya taknak aktifkan blog ni, cuma tidak mempunyai masa yang lapang dan juga kemudahan internet yang stabil. ye la, sekarang saya guna mobile broadband berbanding dulu guna streamyx, heheh..


Saya memang nak aktifkan semula aktiviti dalam blog ni.. cuma saya perlukan bantuan dari korang semua.. saya perlukan seorang atau dua orang yang boleh membantu saya dalam mengendalikan blog ni..


Korang berminat tak?? apa yang korang akan dapat? semestinya traffik blog, heheh.. 


Ok lah kalau ada yang berminat nak jadi partner/pembantu BPM 2012 ni, sila comment di bawah ye.. jika ada sambutan saya akan buat satu entri yang ada syarat-syarat untuk menjadi partner BPM ni.. kalau takde mungkin BPM akan menjadi sejarah selepas ni..