Senarai Calon Undian Header Blog Lelaki/Wanita Pilihan

Berikut adalah senarai calon undian yang telah dicalonkan oleh anda. terima kasih pada anda yang telah sudi mencalonkan mereka ini..


Bilakah undian akan bermula? esok akan bermula undian ini, jadi mari kita melawat dahulu blog-blog di bawah ini untuk melihat header mereka..


Header Blog Lelaki Pilihan
  1. Budak Lelaki Sebelah Pintu
  2. BLOG ARCX13.COM
  3. Admiral Hafiz
  4. suratan kebetolan
  5. perjalanan ini
  6. diARi sEoRAnG rEMaJA
  7. Epilogue Seorang Loser
  8. FAHMI DI SINI
  9. Erti Kehidupan
  10. The Famous Abang
  11. iqbalhakimi


Header Blog Wanita Pilihan
  1. Irine Nadia Marcello
  2. Saya Suka Menaip
  3. Dunia Sebelah Zara
  4. Siti Safiyyah
  5. <--- Zue Cancer --->
  6. Belog Cap Ayam
  7. Tinta Nur Kedamaian
  8. Sunah Suka Sakura dot com
  9. Because she is NurulBadiah
  10. JELLYBEAN BLOG
  11. ||miss lolly's page||


10 comments:

Fakhrul1409 said...

ni dh final ker pe? bleh join ag x? :)

Ujang9897 said...

bro..gua lupa summit url..dah lama buat..hahahah

http://azfar9897.blogspot.com/2011/04/pencalonan-header-blog-lelakiwanita.html

Sunah Mohammad said...

erkkk...saya tercalon ke? cane lehhhh..err...sila undi saya! ahahaha~

mynameismy said...

erk.. ujang pun ade?;P

Cik NuRuN said...

eh2 , knp nama saya tada ? HAHA

cunndaa said...

gud luck utk semua..

ENTRY BARU,JUM BACA :PILIHAN DI TANGAN ANDA

diana said...

jom2 kita undi
'perjalanan ini"
heheh

Azman Roslan said...

@Ujang9897 aku masukkan..

Fadah said...

hebat-hebat kat sini

MANZARINA said...

alamak....terlambat la plak...kalo tak bleh suggest http://contest-manzarina.blogspot.com