1 Jam 1 Blogger : Wawa

Nama blog dan url?

http://www.wawazameri.com
She's an ordinary girl.


Sejak bila anda buat blog ini?
 
Tahun 2009


Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog?
 

Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri?
 
kepala berserta otak dicampur Idea


Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog?
 
Minat, minat dah minat. Aku rasa aku berblogging tak kerana duit sangat sebab, Nuff aku pun belum sampai 50, so dalam 2 tahun macam tu, dah putus harapan, HAHA


Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging?
 
Pahit? Manis ?
Pahit alhamdulillah belum ada, alhamdulillah belum ada lagi orang yang cuba menjatuhkan aku :)
Manis, masa first time dapat beli domain sendiri :)


Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger?
 
Jangan kurang ajar, Jaga tingkah laku, maksud aku, Jangan menjatuhkan maruah orang lain. Jangan meng-aibkan orang lain.


Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai?
 
Join dengan sebuah komuniti tertentu, seperti di Facebook, atau sebagainya


Kata-kata semangat untuk blogger lain?
 
walau pun kita dijatuhkan dengan orang lain, buktikan, dekat orang tu, kita tak lemah macam dia sangka, jangan melenting, sebab kalau kita melenting, lagi dia suka menjatuhkan kita, and dia fikir, dia betul betul berjaya menjatuhkan kita.


Anda mempunyai blog lain? Nyatakan kalau ada.
 
Masa hujung tahun 2008, http://teddywawa.blogspot.com tapi blog tu dah tak digunakan lagi.


1 comments: