1 Jam 1 Blogger : Sharky Fellack

Nama blog dan url?

disebabkan terlalu taksub dengan buah apple , saya telah meletakkan nama blog saya http://sharky-apple-addict.blogspot.com .. kepada yang minat makan apple tu datang laa singgah eh :)
 

Sejak bila anda buat blog ini?

saya buat blog ini pada 14hb Ogos 2010 , masih belajar cara cara menulis dengan baek :) harap dapat beri tunjuk ajar ya !


Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog?

saya pun tak pasti sebenarnya .. saya menulis blog pun suka suka .. mungkin dari gooogle , masa baru nak mula mem-blogging ;)
 

Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri?

tak ada , semuanya berdasarkan pengalaman .. kadang kadang curi curi tengok kat google :P
 

Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog?


saya nak sedarkan seorang insan yang saya mampu hidup tanpa dia :)


Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging?

segala galanya .. semua yang saya lakukan pasti ada pengalaman , kan ? hehe ..
 

Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger?

jadi diri sendiri , tak perlu takut untuk bersuara dan , ENJOY !


Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai?

post kat facebook , bagitahu kawan kawan rapat yang ada blog dan link kan blog kita ..
 

Kata-kata semangat untuk blogger lain?

jadilah diri sendiri semasa mem-blog ! hahaha ..