1 Jam 1 Blogger : Mizct10

Nama blog dan url?
 


Sejak bila anda buat blog ini?

sejak Julai 2010. kira baru jugalah kan??   

Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog?

Blog Amy.. http://baby-farah.blogspot.com/  Kawan saya lah.. sebab blog dia yang comel tu rasa terbuka hati untuk buat blog juga.

 
Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri?

Berita semasa. blog kawan-kawan, cerita family dah saudara terdekat. tapi kebanyakannye adalah cerita hidup saya sendiri. 


Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog?

Tujuan adalah untuk berkongsi cerita berkongsi suka duka.. juga untuk menjalinkan persahabatan.


Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging?

Pengalaman manis bila ade bloger yang sudi jadi follower dan sudi tinggalkan komen-komen.
Pengalaman pahit masih belum ada lagi buat masa ini.. harap tak ada lah pengalaman pahit sampai bila-bila pun.


Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger?

Etika yang patut ade saya rasa kesopanan dalam menulis, jangan menyentuh isu-isu yang sensitif. yang boleh
menyinggung perasaan orang lain. 


Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai?

Pengalaman saya?? tak ada lagi pengalaman ni sebab blog saya baru suam-suam kuku. followers pun baru berapa kerat je.


Kata-kata semangat untuk blogger lain?

Teruskan berusaha untuk buat entri yang menarik. saya pun kene berusaha juga.. 




0 comments: