1 Jam 1 Blogger : miszsheyla

Nama blog dan url?       



Sejak bila anda buat blog ini?

4 Ogos 2010


Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog?

Blog menjadi rujukan blog teknikbuatblog


Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri?

kebanyakan google


Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog?

Serius dulu saya tak pernah tahu dengan blog kita boleh buat duit, dulu saya cuma berminat buat blog sebab saya suka kumpul cerita, info-info, dan jugak share dengan semua orang tips-tips yang berguna. Dan jugak dapat kawan baru :)


Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging?

Tak pernah ada lagi pengalaman pahit dAlam berblog, kalau ada kesalahan orang akan menegur dengan baik.. terima kasih kepada semua blogger :)


Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger?

etika yang perlu ada rasanya setiap blogger harus ada rasa hormat menghormati, jangan suka dengki2 ni,dan jangan mudah lupa diri bila dah berjaya..


Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai?

join BPM punya segmen..huhuhu.. dulu saya punye follower ade la berape ketul je..lepas saya join blog baru pilihan Malaysia follower terus bertambah..hueee mekasih BPM :)


Kata-kata semangat untuk blogger lain?

semoga semangat kita untuk berblog akan terus ada dan tidak pernah padam, dan jangan pedulikan kutukan dan kejian mereka2 yang dengki dengan kita..huee T__T




0 comments: