1 Jam 1 Blogger : ieyka

Nama blog dan url?

blog : ll ieyka nz ll


Sejak bila anda buat blog ini?

29 may 2010


Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog?



Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri?

sesuatu yang berlaku di sekeliling  dan persekitaran saya.


Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog?

actually, duit langsung tidak terlintas dalam fikiran saya untuk mewujudkan blog ni, tujuan sebenar saya adalah untuk mengisi masa lapang saya, berkenalan dengan lebih ramai blogger2 di luar sana, berkongsi cerita dengan readers dan tempat untuk saya meluahkan sesuatu yang tak dapat saya nak luahkan di hadapan orang.


Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging?

setakat ni belum ada pengalaman manis dan pahit sepanjang saya berblogging. Apa yang pasti saya memang enjoy berblogging.. :)


Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger?

bersikap menghormati dengan blogger2 yang lain dan berinteraksilah dengan baik.


Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai?

karang entry dengan kejujuran hati, jangan mengaitkan isu yang sensitive dan selalu berinteraksi dengan blogger2 yang lain.


Kata-kata semangat untuk blogger lain?

korang ingat je apa tujuan utama korang buat blog..jangan terlalu obsess nak blogger2 lain follow blog korang, blog ni tempat kita nak kongsi cerita, tempat kita nak bagi tips kpd org..dan macam2 lagi..trust me, kita akan rasa enjoy bila kita menulis blog tentang kehidupan dan persekitaran kita..alangkah indahnya berkongsi cerita dengan orang lain :) 


Anda mempunyai blog lain? Nyatakan kalau ada.
 
so far, takde..Cuma ada satu je :)



2 comments:

apisv2 said...

salam,
mengunjungi kwn2 gengblogger:)
saya budak baru

newbie

ieyka_Nz said...

YEs ! ahernya my blog :))
thanks :)