1 Jam 1 Blogger : Hani Shubie

Nama blog dan url?



Sejak bila anda buat blog ini?

Oktober 2010


Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog?

blog rakan saya, puteri konkrit http://princessofmetalxoxo.blogspot.com/


Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri?

sumber saya ialah apa2 yang saya dengar melalui rakan serta orang yang lalu lalang. tapi selalunya, saya tulis apa yang saya fikir. tiada sumber.


Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog?

mengisi masa lapang, senang nak follow and tahu update rakan2 blogger yang lain.


Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging?

pengalaman manis: follower bertambah dan kawan2 cakap diorang suka baca blog saya
pengalaman pahit: setakat ni belum ada. maybe sebab saya blogger baru. hehe~


Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger?

open minded dan jangan tiba2 mengutuk blogger yang tulis kat blog dia sedangkan kita tak pernah kumpa pon blogger tu. 


Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai?

join contest and jangan segan nak bagi url kalau member mintak.


Kata-kata semangat untuk blogger lain?

hiraukan orang yang tiba2 mengata kita kat blog kita kalau kita tak kacau dia. kita ada life sendiri and opinion sendiri. so, chillax!  :D

1 comments:

pRiNCe said...

"nice entry ..:) kawan2....jom join contest ni... kowang berpeluang menang rm1oo.. cubela..."