1 Jam 1 Blogger : axuerha

Nama blog dan url?
 

Sejak bila anda buat blog ini?

entry last 13.3.2009 tapi sebenarnya tahun 2008 da ada blog tapi tak aktif then aku delete entry sblom itu atas sebab2 peribadi2


Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog?
 

Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri?

Sumber persekitaran, akal dan emosi.


Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog?

Duit??? terus terang aku tak pernah dapat duit dari iklan sebab tak pernah bertambah pun..hehe..tujuan aku buat blog sebab boley share something, boley luahkan something di blog & bile da others komen rase amat dihargai sebab ada yang sudi bagi pendapat dan kongsi pengalaman masing2 dengan aku


Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging?

Pengalaman manis bile ada orang follow & komen blog aku, pengalaman pahit bila sebaliknya.


Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger?

Amalkan sikap hormati pandangan orang lain, jika nak kritik, kritiklah dengan cara yang berhemah. Tolak ansur jugak penting, i follow u, u follow me..itu prinsip aku gunakan tp tinggalkan jejak baru senang aku nak detect korang.


Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai?

Blogwalking kene rajin, komen kene rajin and kalau anda ada peruntukan khas, sila buat contest yang ada hadiah lumayan khas untuk rakan2 blogger...benefitnya utk blog anda jugak.


Kata-kata semangat untuk blogger lain?

Chayok!!! Chayok!!! entry baru....entry baru...kurangkan kontroversi tingkatkan entry...tajuk yang selalu sangat kontroversi buat readers bosan nak baca...sama2 lah kita martabatkan industri blog.



2 comments:

gaung said...

yahh itu dia..axuerha pom sudah masuk dalam BPM...

axuerha said...

@gaung


tq..tq..tq sume..(ala YB)
heee.. samala ngan gaung kan?kan?kan?