1 Jam 1 Blogger : Atiey

Nama blog dan url? 

Nama blog , Blog Atiey Azha . Url blog , http://putrisayangkamu.blogspot.com/


Sejak bila anda buat blog ini? 

Berapa haribulan , aku tak ingat . Sebabnya masa tu aku main-main aje buat blog ni . Aku agak dalam bulan Februari 2010


Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog? 

Yang ini pun aku tak ingat . Semua blog aku terjah . Kira masa tu aku just rambang aje pilih


Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri? 

Keadaan sekeliling aku , pengalaman , dan juga buku . Haha ! Tapi aku tak copy bulat-bulat okey . Buat ayat sendiri la


Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog? 

Aku nak orang baca apa yang aku rasa , fikirkan lepas tu bagi pendapat . Oh ye , aku tak sangka juga dari berblog ni bahasa Melayu aku semakin baik . Tahniah untuk diri aku . Wekk~


Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging? 

Manis ? Kalau manis tak ada . Tawar banyak . Pahit lagi banyak sebenarnya . Haha ! Pahitnya bila ada satu hari tu jari aku gatal sangat nak main kod HTML . Sekali error ! Ambik kau . Hancur semua . Kena mula balik


Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger? 

Saling tunjuk menunjuk kot ! Jangan sombong

Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai? 

Bermesralah dengan blogger yang lain tak kira jantina . Sentiasa rajin blogwalking . Tinggalkan komen pada entri mereka sebab itu yang diharapkan oleh blogger


Kata-kata semangat untuk blogger lain? 

Bukan semua orang tahu berblog . Jadi , kalau kelebihan berblog tu ada pada korang . Teruskan !



3 comments:

pRiNCe said...

"nice entry ..:) kawan2....jom join contest ni... kowang berpeluang menang rm1oo.. cubela..."

twinscraftlife said...

Hi! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as pouch,
earrings, cards, hp strap, cute items!
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com/

atiEy_[azHa] said...

thanks for the review . huhu