Undian Untuk Blogger Kacak/Cantik : Berikan Pendapat Anda!! [UPDATED]

Update : setelah membaca pendapat dari anda semua dan berfikir baik buruknya jika buat undian ni maka saya telah buat keputusan. saya TIDAK akan buat undian ini. saya akan buat segmen lain dalam masa terdekat nanti. 
Harap maklum!!



Sudah lama rasanya tidak buat undian dalam BPM ni, rindu rasanya.  saya ada satu cadangan untuk membuat undian bagi anda semua pilih blogger kacak/cantik pilihan anda.


Blogger kacak adalah untuk blogger lelaki dan blogger cantik untuk blogger wanita. 


Jadi dengan ini saya memerlukan pendapat anda sama ada bersetuju atau tidak jika saya buat undian ini? jika ada 100 orang yang bersetuju saya akan buat, jika kurang saya akan buat segmen lain, heheh..


Ini betul-betul tau bukan cubaan, kalau cukup 100 orang yang setuju saya akan buat..



p/s - sila hebahkan di blog anda..

37 comments:

. are- leeya . said...

setuju :)))))

Belalang Hijau said...

melepas la blogger bertopeng spt belalang utk tercalon...hahahaha

Muhammad Zulhaizer said...

layankan jer!

azzey said...

Sokong je

THE LEKAT LEKIT STORY said...

alahai macam tak best. bg blogger yg krg kacak & comel mcm kitorang ni sapa la nak vote kalau tercalon pun kekekekeke.... Rasanya krg afdal la.

Izz Latif said...

~urm~
Izz setuju! Izz setuju!!!
(^.~)
haha....

www.izzlatif.blogspot.com

Azman Roslan said...

@Belalang Hijau tunjuk la muka tu, heheh..

ara said...

setuju (:

Carl Samsudin said...

setuju lah!

adqayyum said...

budak x cukup umur macam Adqayyum boleh masuk kategori kacak x???

Wan Ahmad Izudean said...

setuju!

ZACK ENTRY said...

kalau blog kacak setuju la tapi kalau blogger kacak tak berapa nak setuju..yang tak kacak memang takkan terundi la..yang kacak akan popular habis-habisan..sekadar pandangan

Siti Safiyyah said...

kesian kat kami yg tak bape nak cantik dan kacak ni.. :(

Fariq said...

tak perlu buat kot.. kira mcm deskriminasi plak nanti utk blogger yang kurang2 semua tu,, kang tak pasal ade yg serang fariqscorpio sebab kacak sgt.. kehkehkeh.. :p

. flynnNF . said...

karang ada yg cakap perasan pula.
huhu

Amirrah Zawani said...

rasa mcm tak patut kot..
sbb yang kurang kacak/cantik mesti akan terasa sbb tak tercalon.. tu pendapat saya lah.. :D

yanty said...

hmm.....kte mn2 je....suka nk follow up je......

Azman Roslan said...

@adqayyum kalau ada orang calonkan, layak lah..

ashley dyrra said...

setuju !

Fiq Fikri said...

tak setuju....
nnt ade yg terasa hati..rase dipinggir kan plak...
better buat
header paling ctik kew?
ape2 jew yg melibatkn semua blogger..

== naDya == said...

setuju sgt3....

TWEETY BERT said...

setujuuu saya nak cadangkan........ ohh belum lagi...

Eyra said...

setuju..

...safella... said...

setuju~

...safella... said...

setuju~

Nadhirah Ahmad said...

kurang sbb dri sdri xlawo mane. hu3

superb.rara said...

setuju :D

myravea said...

Boleh buat, tapi takot nanti ade yang xpuas hati..huuu..tapi kalau nak have fun boleh je yuk.. :)

Syera said...

erk. tak setuju kot. sbb mcm m'bnding2kn org pn ade. kite sume same. admin, cari lainla yg lg gempak. :)

TeacherAzimah said...

tak setuju juga sbb kacak @ cantik ni sgt subjektif. btl kata syera, mcm membandingkan org pun ada. why not u buat contest blog terkacak @ blog tercantik?

putri noor syamimi said...

sedeh nye orang tak kacak and tak cantik tak dapat join. :(

Azlina.Azhar said...

setuju

Suzan Ok said...

buat ja.. ;)

Sophie Al-yahya said...

rasa macam kurang matang lah buat vote begini. Sekadar pandangan. maka saya kurang setuju. membuatkan yg kurang lawa berasa lebih down mungkin.

iSmAiL sAllEh said...

aku setuju bangat......

Zur@ZaRi said...

topik lain lagi best kot...

I'm farra.. said...

setuju...