Sudah Siap!!

Akhirnya siap juga saya mencari pemenang untuk segmen ini. saya harap keputusan yang anda semua lihat nanti akan diterima dengan hati terbuka..


Saya memilih pemenang berdasarkan syarat yang telah dibuat dan juga berdasarkan ucapan romantis. ok lah, nak cerita banyak pun anda semua mesti taknak baca kan. heheh..


Keputusan pemenang akan diumumkan pada malam ini tepat jam 8 malam. jadi, jumpa anda malam ni..


Sekian..



9 comments:

shah said...

waiting for the result...

visit my blog....
http://shah-yuni.blogspot.com/

Aya^Yaya said...

selamat berjaye sume...hohoho

midfashionshop said...

ahaa..azman ni sengaje je wat jantung dup dap..^_^

TWEETY BERT said...

hmm malam takleh on9.. adehh takleh tgk saper menang.. tasaba nak tau.. harapan untuk menang sangat tipis wowowowow...taniah untuk pemenang...

Azman Roslan said...

@midfashionshop biasa lah..

ωιИκιɛʏǪα said...

wargghh! tak sabar nyer! dup dap dup dap dah jantung nie! adess~

ibnuyassir said...

Ar Rayah World News

Janji Allah 'Khilafah' Tinggal Selangkah Lagi

http://ibnuyassir.blogspot.com/

Nica said...

nak ucap tahniah siap2 kat pemenang sbb memang rasa tak menang dah.. hehehe

waniey said...

gud luck al;//wani pom xsaba nk tyahu spe pemenang