Senarai Peserta Segmen Ucapan Romantis Untuk Kekanda/Adinda

Di bawah ini adalah senarai nama mereka yang telah join segmen ucapan romantis untuk kekanda/adinda mengikut kategori yang dibuat.


Ucapan Untuk Suami/Isteri:

Ucapan Untuk Si Teruna/Si Dara:
  1. fatihah Sallehuddin
  2. tweety bert
  3. cik kitakesitu (Zaila)

Ucapan Untuk Kekasih:
  1. Nica
  2. fia
  3. princess nabilah
  4. wiNk ieyQa
  5. faiz
  6. shah
  7. Nadhirah
  8. cik Am
  9. yaya
  10. Nuridayu
  11. waniey
  12. nana
  13. Bella Ayub
  14. Nurul Farhanah Razali
  15. nurul aliya bt asmadi
  16. SYERA
  17. dynda zainurfarina
  18. cik jieha sabri
  19. Cik Jaja Sahaje
  20. Penyair Senja


Itulah senarai yang telah sertai segmen ini. harap anda semua sudi membaca entri yang dibuat oleh mereka. tarikh untuk umumkan pemenang bagi setiap kategori akan diberitahu kelak. harap anda semua bersabar..


Nak tahu apa hadiah yang mereka bakal dapat?? jom lihat hadiah tersebut dari penaja..


    11 comments:

    YUL said...

    wah! gudluck ye you all! hee

    P/S Blogku macam OH TIDAK? <<

    Faiz said...

    utk 2 kategori kt ats tu..semua menang juz nk tau no 1, 2 n 3 je..huhu..last kategori tu rmai pesaing..huhu.

    Azman Roslan said...

    @Faiz hanya satu pemenang bagi setiap kategori je.. heheh.. baru menarik..

    ketawariang said...

    @azman : bukan semua kategori dpt hadiah num 1,2 ngan 3 ke? ala... mcm ssh je nk menang... huhu... fuh fuh... hehe

    Shahrulsite said...

    ramai pompuan je...segan pulak rasanya
    Shahrulsite Blog

    syuwai said...

    nak terjah semua ni ^^

    TeacherAzimah said...

    isk..cptlar umum pemenang hehe...

    Azman Roslan said...

    @Shahrulsite apa nak disegan kan, heheh..

    rizwan's sweetheart said...

    ala... kenapa fda tak tau ni? terlepas segmen nak join... :(( hmmm.. bkn rezeki...

    mOoN said...

    huhuhu...
    yg ketiga tu banyak sambutan...
    bca slow2 jap...:)

    caHayA pembUkaAn haTikU said...

    due date contest dah tutup ea?? ala.. x leh la nak join lg ea.. huhu