Nak Buat Undian, Tolong Cadangkan!

Sebelum ni saya bercadang nak buat undian blogger kacak/cantik, tapi nampaknya ramai yang tak setuju dengan cadangan tersebut. setelah baca pendapat mereka saya rasa betul juga, maka saya batalkan hasrat itu..


Oleh yang demikian saya memerlukan pendapat anda semua, undian apa yang best untuk saya anjurkan. tapi undian ni bukan untuk dapat hadiah ye, hanya sekadar suka-suka atau hiburan saja..


Undian tu biarlah lain dari kategori yang anda nampak pada header BPM ni, sebab kategori tu akan dibuat pada hujung tahun ni.


Jadi sila cadangkan undian apa yang best untuk dibuat.. kalau ada yang menarik saya akan buat secepat mungkin. segala cadangan anda saya dahului dengan terima kasih..



16 comments:

caHayA pembUkaAn haTikU said...

yes.. 1st ^_^

blooger entry comel or blogger entry lawak. ok x??

Muhammad Zulhaizer said...

erm.. apa kata buat bro buat undian untuk pertandingan header tercomel/menarik ke or buat blog yang meriah..

Belalang Hijau said...

buat undian blogger plg lazer dan blogger plg cool...

wakakaka

Azman Roslan said...

@caHayA pembUkaAn haTikU entri comel? macam mana tu?

Azman Roslan said...

@Muhammad Zulhaizer header? ok gak tu..

Azman Roslan said...

@Belalang Hijau lazer? heheh..

b0an said...

cbe wat undian blog ntah pape...
haha

Azman Roslan said...

@b0an tak boleh nanti orang kata menghina lak, heheh..

naim said...

Assalamualaikum

buat Undian Kasih Sayang IbuBapa..

Ok tak?

haha

sekadar cadangan sahaja.

Wallahu'alam

Fariq said...

undian blog paling smart.. wink2

Aku belum Kawin Lagi La Der

Azman Roslan said...

@naim mmm.. agak susah tu..heheh..

Azman Roslan said...

@Fariq smart macam mana tu bro..

axuerha said...

Blog Paling Menarik bagi kategori warna contohnya blog menarik pink, blog menarik hijau and etc...

Sekadar cadangan, juz 4 fun coz sekarang ni setiap blog mempunyai tema warna yang tersendiri.

TeacherAzimah said...

undian blog cikgu....(ngeh ngeh)

naim said...

@Azman Roslan =)

No prob's bro.. saje cadang.

Azman Roslan said...

@TeacherAzimahblog cikgu? heheh, nanti difikirkan..