Berita Gembira!!

Ada berita gembira untuk anda semua. ianya berkaitan dengan segmen ucapan romantis untuk kekanda/adinda yang akan bermula tak lama lagi..


Dengan berbesar hatinya saya nak umumkan, segmen ini sudah ada penaja hadiah. maka dengan itu ada hadiah la bagi anda yang akan join segmen ini nanti.


Hadiah apa tu? itu biarlah rahsia, heheh.. jangan risau, nanti saya buat entri yang memperkenalkan anda dengan penaja dan hadiah yang ditaja untuk segmen ini nanti. bila tu?


Isnin nanti saya akan umumkan. berapa banyak penaja? masih lagi dalam proses..


Jadi kepada anda yang akan join segmen ini nanti sila buat entri dengan menarik dan ucapan tu biarlah menyentuh jiwa sesiapa yang membacanya, heheh.. dan pastikan anda ikut syarat-syarat untuk entri tu nanti, terutamanya gambar..


Bagaimana pula pemilihan pemenang? untuk segmen ini TIADA undian dibuat, jadi pemenang akan dipilih oleh saya dan juga dibantu oleh beberapa juri yang dilantik.. jadi anda tak perlu risau pasal undi hantu..


Selain itu juga, hadiah akan diberi kepada blogger yang membuat ucapan paling romantis bagi setiap kategori. jadi hanya ada 3 pemenang sahaja iaitu 1 hadiah untuk 1 kategori. oleh itu pastikan anda membuat entri yang terbaik sekali..


Pemenang akan  di pilih berdasarkan entri yang dibuat sahaja. faktor lain tidak akan dikira. jadi pastikan entri dibuat mengikut syarat, dan juga ucapan romantis itu akan mempengaruhi keputusan nanti.. 


Oleh yang demikian, segmen ini telah bertambah menarik dengan kehadiran penaja hadiah. saya harap ramai yang akan join segmen ini nanti..


Kalau ada lagi sesiapa yang berminat nak jadi penaja boleh email saya di bentong_fc@yahoo.com.. saya akan balas secepat mungkin..



7 comments:

mr_right said...

wahah!!
menarik~~
:)

M I A J A M A L U D D I N said...

hahhaa.. mcm best jek neh!!!

LittLeMyRsHMaLLoW said...

memang teruja...
heh~

Cik NurulZaty said...

ok. menarik hatiku.

jap .msih blur2 cara2 nak join..

mmndangkan akan publish waktu yg sama serntak.camne nk kasi link??

then link tu kna bagi kat sapa ni?
share kat komen ke?

maaf. sgala ksulitan amat dikesali..

♥yaya budak suka embun♥ said...

menarik nih :)

mamawana said...

looking forward for the contest...

YUL said...

peh, sangat menarik