1 Jam 1 Blogger : Woofer Storm

Nama blog dan url?

nama blog Woofer STorm Crew dan Url Blog Wooferstorm.com


Sejak bila anda buat blog ini?

Sejak hujung bulan okt 2010..kalau tak silap first entry saya pada 23,10.2010


Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog?

Blog yang menjadi rujukan adalah blog maribinablog.blogspot.com sampai sekarang pun still rujuk blog ini tapi geram benar coz sejak tukar domain ,coding selalu tak masuk... ,kini yang menjadi rujukan juga ialah blog ciktom.com


Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri?

selalunya sy ni blur dalam nak buat entry time mula2 buat blog ni,tapi kini sy suka menghasilkan entry melalui gambar..saya suka menceritakan sesuatu itu melalui gmbar.itu yang menjadi sumber inspirasi saya..disamping itu juga saya suka melihat persekitaran sekiling dan keadaan sy sendiri dalam menghasilkan sesuatu entry..tapi yang pasti sy suka sertakan gambar sekali..hehehe


Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog?

Of coz mencari kawan dan bukannya lawan..jujur saya katakan saya dulu taksub dengan Fb,.kini bila sy semakin layan benda blog ni..sy lagi suka blog dari fb...malah fb jarang benar saya log in..dan kadang2,sy suka deactived secara temporily fb sy kerna merasakan fb ini terlalu umum..sy tak suka bila privasi sy dicerobohi contohnya seperti gambar..sy tak suka bila gambar saya satu dunia orang boleh tengok..kalau ensem macam salman khan takpe la juga,heheee. so lagi aman duduk kat blog ni.yahooo blog..


Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging?

pengalaman pahit dulu k,sy rasa benda tu pahit bila orang tak komen blog sy..bukan sy harapkan sanjungan tapi saya suka orang lain sy..coz sy tak pndai nak layan orang dulu..bila orang sayang sy,sy try the best untuk ikat kaki dia supaya tak lari dari saya..ehhee dan bila ada komen2 pedas terhadap karya saya sendiri,diakui setiap orang berbeza.dan sy boleh terima komen yang membina tapi jika nak mengutuk memaki sy,rasanya saya sakit untuk terima kerna sy sorang yang sensitif..ermmm. pengalaman best,bila orang hargai kita,dan dapat kenal ramai kawan..malah ada blogger yang begitu rapat dengan saya walaupun cuma didunia maya ini,,harap kekal^^amin3


Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger?

Sy masih baru,so tak tahu sangat tapi bagi saya,pendapat pribadi saya..setiap entry yang dihasilkan hendaklah bersesuian dgn blogger yang lain,dan kalau ada komen yang pedas seperti lada itu,sila kurangkan kerna sebagai blogger kita dalam diri kita kena ada hormat menghormati,sayang blogger lain,bantu mana yang susah,mengalah jika perlu  dan jadikan sebagai teman rapat walaupun cuma dalam blog..bukan nak maki hamun,nak hormat keputusan sendiri,itu kan terlebih pandai..hehee


Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai?

No komen..nak tanya kenal wooferstorm.com tak??kenal achie?sure dorang angguk2 geleng2.coz saya still baru..dan kalau boleh,saya pun tak nak orang kenal saya sangat...segan der...heheee


Kata-kata semangat untuk blogger lain?

bila orang maki,kita terima jangan maki balik..belajar dari kesilapan dan jangan segan bertanya kalau tak tahu..itu je kot..ngeee tolong jangan maki saya..eheeee



2 comments: