1 Jam 1 Blogger : cik Am

Nama blog dan url?
 
blog: cerita tentang kita


Sejak bila anda buat blog ini?

sejak jun 2010


Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog?

blog rakan saya...herstory,url :http://lifefromtheback.blogspot.com/
 
Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri?

sumbernya berdasarkan kehidupan saya sendiri..kadang2 lau bosan sumber saya ialah berita harian on9


Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog?

saya memang berblog bukan kerana duit kerana bagi saya blog ni sebagai tempat meluahkan rasa hati,berkongsi cerita.


Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging?

pengalaman manisnya,saya dapat menang contest ucapan tahun baru..hehe...xsangka tol,yang ni merupakan hadiah yang pertama sejak saya jadi blogger..terharu sangat2..:D


Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger?

etika yang perlu ada,kita hendaklah menjaga ayat dan perkataan yang digunakan,saya akui blog itu hak kita, tapi kita pun nak juga kan orang yang datang blog kita sentiasa tersenyum..selain daripada menulis rasa hati kita, kita kenalah jaga hati blogger lain jugak..itu je..hehe...itu bagi saya la.


Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai?

erm..yang tu,blog saya pun xdikenali ramai,susah nak cakap..maybe kena banyak blogwalking,komen,rajin buat entri...apa2 je la yang rasa terbaik untuk sahabat blogger yang lain.


Kata-kata semangat untuk blogger lain?

selamat menaip semua.....hehehe.... idea boleh dari minda,ada juga dari rasa hati kita..pilihan dtangan anda..:D


Anda mempunyai blog lain? Nyatakan kalau ada.

owh..blog lain.ada tapi blog tu saya buat sebagai blog kelas saya..hehe.. nama blog,kehidupan RBT2,link: http://amniey91-kehidupanrbt2.blogspot.com/  


3 comments:

amniey91 said...

tq siarkan..lupa nk tmbh..pengalaman pahitnyerrr bila xde org komen entri cik Am..sdeynyerrrr...

Pencinta IT said...

haha..caya la

mamawana said...

Menarik nih....