Top 10 Blog Baru (2010) Pilihan

Terima kasih kerana sabar menunggu keputusan undian peringkat kedua kategori ini. setelah disemak jumlah undian yang diterima, dengan bangganya diumumkan.


Kedudukan Top 10 bagi blog baru (2010) pilihan adalah seperti berikut:



No 10



No 9


No 4



No 3



No 2



No 1





Tahniah kepada pemilik blog di atas. marilah sama-sama kita melawat blog di atas dan ucapkan tahniah pada mereka.


Terima kasih juga pada anda yang selama ini turut mengundi.. tanpa anda blog ini tidak akan meriah..



38 comments:

Nina Juliana said...

Waaahhh.. tahniah3x..

NadiRah said...

wah!! tahniah!!!

Hishyamuddin said...

tahniah semua

Massna Syamsul said...

TQVM....tak sangka la top 10! Terharu rasa..TQVM

Syed Hilmi Syed Yahya said...

tahniah semua yg layak,,,,hehe

cik myra said...

congrates kpd sume yg mmg layak :)

ADfeez said...

congrats!!!! ;D

mOoN said...

congrats 2 all ya...:)

kembatolo™ said...

fuiyo.. lu no satu ye ain? harharhar

Sophie Al-yahya said...

tahniah pd semua. x dinafikan semua best2..

shida saje said...

tahniah pada top10 =)

zureen said...

:) xsangka no. 4! terima kasih semua pembaca blog! hihi~

YUL said...

tahniah2!

FARISUKIMI said...

no.10 pun kira ok la tu...
TQ semua!

Sya Isya said...

tahniah! kpada top 10 blogger. huhu..kenal ainzulaikha je sebab dia tengah run contest.

lynn angel said...

wahh.. hebatnya mereka.. congratz to the winners.. :)

Diya Edhayaa said...

no.8.. ok la..
TQVM BPM..!!!
tq semua!

Aty Adnan said...

thanks pada semua pengundi A Gritos de Esperanza,
ni semua berkat sokongan anak-anak didik + kwn2...

Amir Naufal said...

ak msih trtnye..ape yg dpat dgn bnda nie smua..adakah buang masa???
ade ke hadiah...
setakat akan naikan trafic berapa la sngat..
prlu jawapan

Azman Roslan said...

@Amir Naufal aku buat BPM ni sebab nak tolong promotekan blog blogger lain dan juga sebagai isi masa lapang.

hadiah memang takde sebab aku taknak nanti diorang berblog semata-mata nak dapat hadiah je, heheh..

Kalau traffik tak naik banyak, itu kena tanya pada pembaca blog kamu la.. hanya pembaca blog kamu je tahu..

harap dapat menjawab persoalan kamu tentang BPM ini..

terima kasih.

shahjiehan said...

@Azman Roslansungguh benar bagai di katakan oleh En. Azman. ini platform utk blogger2 baru utk naik.. truskan usaha anda~

Azman Roslan said...

@shahjiehan terima kasih kerana menyokong..

apezs shah said...

Tahniah kepada mereka...

sudirman said...

tahniah kepada yang menang..jom lawat2 blog saya utk tambah kenalan..
http://sudirman1809.blogspot.com

FARISUKIMI said...

nnt ambik award top 10 k, ondaway tgh buat dh siap faris bgtau...

y-A-n-A said...

tahniah utk semo yer.. :))

dakkos said...

Tahniah semua yg berjaya ... nak tengok macam mana boleh berjaya supaya aku pula boleh dapat pada tahun depan ...

Nur Edrina said...

wahh .. Tahniah semua ! ;)


http://edrina-dafinites94.blogspot.com

FARISUKIMI said...

ambik award top 10 BPM 2010
http://farisukimi.blogspot.com/2010/12/award-4-top-10-bpm-2010.html

ɐɥs+ɐɟ said...

tahniah buat semua!!
semoga terus maju jaya dlm dunia blogging ;)

AIMAN said...

tahniah hadirin sekalian. meriahkan industri blogging malaysia. hehe

Miss Yaty said...

tahniah pada semua pemenang yang hebat2!!! :)

FARIZ RAZALI said...

TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA TOP TEN!!!

kalian memang hebat!!! keep it up!!

d_LA said...

wahhhh..dah umum yer..tahniah sume pemenang..yg x menang pun jgn berputus asa oke :)

misz nana said...

@Nina Juliana

salam ziarah dari nana

nadzirah razalli said...

tahniah2 !! :))

GummyhOlic Stuff said...

tahniah kepada pemenang..korang nie cool r..

arieDRifke said...

wah..terima kasih untuk info ini..byak ilmu sini...hehehhe...
btway, ni aried nk share cara dapatkan TOPUP FREE!!! Tapi hanya untuk hotlinks dan celcom sahaja.. digi xleh..hehehhehe