Pencapaian Blog Tahun 2010

Entri ini dibuat sebagai rujukan saya dan anda, heheh.. mari kita lihat bagaimanakah pencapaian blog ini dalam tahun 2010.




Atas ni adalah 10 entri yang mendapat pageviews tertinggi, terima kasih pada anda yang menjadi penyumbang pageviews tersebut.




Atas ini pula adalah kedudukan alexa ranking. sangat mengejutkan kerana blog ini baru sebulan lebih saja diwujudkan. 


Itu saja pencapaian yang dapat saya paparkan untuk anda. tanpa anda semua pencapaian seperti di atas amat mustahil dapat dicapai.


Terima kasih sekali lagi..



10 comments:

sicomot-comel said...

TAHNIAH la..

blog Comot yang da lme wujud pown kelihatan tak wujud je..

huhuhu

akuanakpahang said...

Salam, Tahniah juga drp saya kerana blog ini dpt diterima ramai. :)
Jom Singgah "Jalan-jalan Ke akuanakpahang. "

Pak Long said...

Salam...
Pak Long pun nak ucapkan tahniah jugak la... laju sungguh hangpa noo... tapi mempertahankan kelajuan hangpa tu lah merupakan cabaran yang paling getir... hihi... semoga berjaya...

mamawana said...

Terkezut gak..Tahniah. Tahniah. Tahniaaaaahhhhh...........

||aLeaSaRa|| said...

tahniah...tahniah..huhu kena bljr ngan sifuu ni

miss hunnybunny said...

wah!!tahniah diucapkan ye..

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

wahhh..hebadddd

Syamimi Nazifa said...

awesome !
he2

Solihin Zubir said...

tahniah2.. hehe..

Ukhti [Aki] said...

waah! tahniah2 ;)