12 Jam Saja Lagi!!

Pemberitahuan.. anda mempunyai masa 12 jam saja lagi untuk mengundi kategori blog baru (2010) pilihan..


Kepada yang tercalon inilah masa akhir anda untuk raih undi, macam mana nak raih undi? usaha lah sendir.. heheh..


Undian akan ditutup jam 7 pagi esok...

12 comments:

fifymeow said...

http://bpm-undi.blogspot.com/

undi fifymeow

pilihan 2.. no60 ..
thnx :)

Izamir Ridzwan said...

erk..

mOoN said...

hurm...

Nismo BluebirD said...

undi urgent kawan2....361..plz....

Telaga Putih said...

undi 197 plz3.. :(

.::: Princess MOMOY :::. said...

Vote momoy juga no. 382
382
382
382
382
382

Ain Zulaikha said...

huwaaaa sengaja nak buat orang takut ni.. T_T

Syafiq Rosli said...

xlama je lg ni..:)

Rafina Mimi Zairul Murni said...

kalau pilih 5 blog rasanya blog sis nombor 88 hampir2 dah nak tercalon tu..hihih..undilah parti nombor 88..nescaya anda tidak akan menyesal..kikiki :) tapi kalau pilih 2 blog je rasanya tak tercapai akalmu laa..huhu

EykaDania said...

jgn lupe vote saya . .
154
154
154
154
154
154

Azzhar9009 said...

alahai cam ne join ni?

http://webmp3malay.blogspot.com/

NURNADHIRAH RAFIAH IDRUS said...

dup dap dup dap jantung ni
tik tok tik tok bunyi jam nih
haishhh ...

hahaha

230 jgn lupe