Pendaftaran ditutup!!

Terima kasih kerana telah menyertai BPM 2010..dengan ini tempoh pendaftaran telah ditutup.. senarai panjang untuk undian peringkat pertama BPM 2010 akan dikeluarkan dalam masa terdekat ini.. harap bersabar ye.. 

10 comments:

-sollehahn- said...

adeh...tak sempat nk register

Azman Roslan said...

@-sollehahn- takpe.. jemput mengundi nanti..

iEra naDira said...

terlambat 15 minit. T_T

takpe lah bukan rezeki saya nak submit blog pilihan. huhu. nanti saya akan turut mengundi.. ^^

sarah-najwan said...

saya pom baru bole buka..ada yg bagitau saya...

xsempat nk daftar sesapa pun..huhu

Zaer!! said...

da tutup ke??hurm..hehe

E.d.Y said...

cepatnya..patut bagi masa yang lebih panjang untuk pencalonan

eqbalzack said...

betul laa...kena ex-10 lagi ni...hehe

Raub Dulu Dan Kini said...

woit..aku tak tahu pun ada buat pertandingan..mana acai dah tutp baru nak promo..tapi xpelah..jempot masuk blog aku nie.. www.raubkiniselamanya.blogspot.com

NanaAzlia said...

saya pun terlepas..nway I still buat post BPM 2010 at my blog..rajin2 lawat yer ...http://ischlank.blogspot.com/

Rossie Taiman said...

terlepas nak join...harap2 masa akn dtg bperluang gak..hehe..blog sy biasa2 je tp nak up trafik sikit. jom terjah...